OglumAlp ben 3 buçuk yıldır fln kullanıyorum güzel ancak biz sadece çay ve yemek için kullandik içmek için bende yeterli arıtma yapmıyor ve filtreler çok çabuk bitiyor çay demlerken anlıyorum 1 ay sonra kreclenmeye başlıyor ve çok pahalı artık fitre almıyorum çünkü neredeyse hazır sudan bile pahalı