Merhabalar ben Eceleylamaden Montessori yataklar hakkında çok fazla soru alıyorum biliyorsunuz ki @montessorimadeni instagram hesabı adında kurduğum bir atölye var , düşünenler için şimdiden şöyle not bırakmış olayım.
Bebişleri doğmamış annelerim içinde birkaç birşey söylemek isterim,
En çok sorulan birkaç soruyu yanıtlayacağım.
-Öncelikle kaç yaş itibari ile kullanılır?
-Montessoriyatağın yaşı olmaz doğduğu andan itibaren yatırabilirsiniz, sizde yanında rahatlıkla
yatabilirsiniz çünkü🙏
Yatağını benimseyeceği için sonraki zamanlarda ayırma aşımasın da zorluk çekmeyeceksinizdir.
Özellikle sürekli yatak değiştirmek için bütçeleri olmayan annelerime beşik,büyüyebilen beşik vs gibi ürünler dışında tavsiye ederim.
-Hangi ağacı tercih etmeliyiz ne kadar süre kullanılır?
Çam ağacı çöm yaygın kullanılıyor,çam reçineli bir ağaç olduğu için zamanla boyada kusma yapabilir,keza köknar ağaçlar içerisinde en uygun fiyatlısıdır ve dayanıklılık konusunda kafa da soru işaretleri bırakabilir,biz Fırınlanmış Ladin tercih ediyoruz ,hem dayanıklılık açısından hemde her bütçeye uyum sağlayacak şekilde,tabiki meşe gibi ağaçlar da tercih edebilirsiniz ama normal bir montessoriye göre fiyatı iki katına çıkacaktır,gerek var mı bence yok🤷♀️
özellikle ebatlar 90x190 standart tek kişilik yatak olarak tercih edildiği için,çok uzun yıllar rahatlıkla kullanabilirsiniz,Hatta ben 10 sene kullanırım diyenleriniz için boyalı almak yerine su bazlı vernikli tercih etmenizi öneririm .Boya herhangi bir darbede kalkma yapar ama vernikli de öyle bir sorun yaşamazsınız ki ağacın kendi renginde olduğu için🙏
-İnternetten nasıl güvenebiliriz bu tarz sayfalara?
Emin olmadığınız hiçbir sayfadan alışveriş yapmamanızı öneririm,çünkü maalesef bu piyasa da da her piyasa da olduğu gibi ürününün ardında durmayıp,insanları mağdur eden çok fazla firma var 🙏
-Bu sebepten ötürü kişisel hesabım ve hayatım herzaman açıktır,
-Bu sebepten ötürü kargolarımız herhangi bir hasara uğrar ise başara uğrayan parçayı bize yolladığınız gibi hazırlanıp hızlıca geri gönderilir.
-Bu sebepten ötürü helallik alıp vedalaşmadan müşterim demeyeyim hepsiyle bir aile olduk,hoşçakal demem 🙏
söyleyeceklerim şimdilik bukadar , merak ettikleriniz var ise
@montessorimadeni hesabından ulaşım sağlayabilir
Sevgiler 💋🌸