Asyam01 Sevvall hamılesin cnm hayırlı olsun silik çizgi var kan ver netleşsin adet günün geçti mi ilişkiden kaç gün sonra test yaptın biliyo musun benimde bi kere sadece korunmasız oldu da
GunesSila Sevvall ay sanırım hamilesin kan ver bence hemen 5 ten yukarı ise gebelik var demektir ama 2-3 gün sonrasında tekrar git ver 2-3 katına çıkmışsa gerçek gebeliktir
Yagmursonrasitoprakkokusu Sevvall hayırlı olsun hamilesiniz bu teste göre. Kan verince daha net anlaşılır zaten 🌸
Sevvall Rabis_42 erken gebelik testi ya net olması gerek miyor mu acaba ? Normallerinde silik olunca bile kabul ediliyor ama. Bunda sanki net görmek istediğim için bilmiyorum yaa
Asyam01 Sevvall 2 çocuklu hayat birsz zor ama alışınca rayına oturunca hersey yoluna gidiyo kıskanması sadece sorun oluyo biraz
Deletedmom104 Sevvall bende de böyle çıkmıştı erken gebelik testinde. Gebelik var gibi kan ver istersen
Orduluuu GunesSila merhaba size sorayım bende madem arkadaşımda böyle çıktı kan verdi değer 0.2 regl de olmamış pozitif mi oluyor sizce