Hamide16 Ahanife bende kahvaltıda kullanıyorum genelde ıhlamurla ıslatıp yediriyorum ceviz rendeliyorm keçiboynuzu özü katıp yediriyorum
Fatosloya Ben kullanıyorum kahvaltısina ,muhallebisine ne şekilde vereceğin sana kalmış canım ben eline veriyorum hatta kemiriyor
Hamide16 Fatosloya kaç aylık bebeğiniz eline verince kendi yiyebiliyor mu ben korkuyorum boğazına kacar boğulur diye veremiyorum eline
Ahanife Fatosloya sağol canım yapmaya pek vaktim olmuyor bende demek istiyorum kararsızım da almakta 😊 herşeyin de kullanabilirim o zaman
Ahanife Hamide16 çok sağolun ben de kahvaltısına düşünüyordum ama şöyle güzel bir tarifte arıyorum 😊 böylede deneyebilirim😊
Ahanife reyhanturhan kendimiz yapsak daha sağlıklı tabi o zaman içimiz daha rahat olur ama benim çok vaktim olmuyor kendiniz yaptığınız sürece zararlı birşey değil sizin tercihiniz saygı duyarım😊