benaslindayohum_ Geldim işte buradayım! 4. Ay annesi olarak sizi anlıyor ve Allah yardımcımız olsun diyorum. Benimkinde meme reddi var kuvözde uzun kaldığından, sağım yapıp besliyorum, meme ile ilgili bişi yok ama bildiğiniz biberonu reddediyor sanki,
-uyku düzeni değişti ki zaten düzensizdi
-biberonla içerken aşırı dikkati dağılıyor ve reddetmeye başladı
-ufak ve bazen felaket ağlama krizlerine giriyor sebebini Allah bilir ben çözemedim
-huylar değişti
Sonuç: yeni dünyaya adaptasyon esas bu dönemin sonunda başlayacak inşallah çok önemli bir atak dönemidir:)