Kızlar 1buçuk aylık bebeğim ishal oldu dünden beri. Çok sancı çekiyor. Bende iki gündür üşüdüm biraz. Ondan mı oldu acaba bilmiyorum. Enfeksiyon vardı antibiyotik kullandık, yeni bitti sayılır. O yüzden hemen doktora gitmek istemedim çünkü yine antibiyotik verecek. İlk doğduğunda da küvezde kalmıştı yine antibiyotik almıştı. Bu kadar vermek istemiyorum. Benim yapabileceğim bişey var mı ? Ne iyi gelir yardımcı olur musunuz 😔