tombikinannesi Bu hastanede Çocuk doktoru ve kadın doğum doktoru önerisi olan varmı ilgili ve memnun kaldığınıZ
Mlk026 tombikinannesi kadın doğum mert beye gittim hamileyken çocuk doktoruna hiç gitmedim maalesef çok güzel bir hastane ama fiyatlar uçuk. Bizim sigortamızın anlaşmasıda yok devam edemiştim. Ama çocuk doktoruna gidenler var çok memnunlar
tombikinannesi Mlk026 teşekkür ediyorum bizim de sigortamızın orayla anlaşması varmış ondan sordum avrasyaya gidiyodum normalde
Mlk026 tombikinannesi o zaman kaçırma canım mert bey en iyi doktoru oranın. Çocuk bölümü de çok iyi özellikle acili gece çocuk doktoru var allah korusun acil bir şey olduğunda.