Boncukdefne52 Dolap uygulamasında yaptığım ürünleri satmak istiyorum ama nasıl kullanılıyor hiç bilmiyorum. Ben bir fiyat yazdığımda satış yaptığım taktirde uygulama fiyattan ne kadar kesiyor bilgilendirirmisiniz
Boncukdefne52 hunilikurbik denemedim dolap hesabım var sadece kesinti yapmıyorsa onu indirip deniyeyim öyleyse
anonim351 Boncukdefne52 evet ben instandram dışında bütün satışlarımı ordan yapıyorum çokta memnunum umarım bozmazlar
Keremikoom anonim351 dolap zaten. İyice saçmalamaya başladı hem kesinti yapiyor birde 250 tl altı ürünün kargo bedelini satıcı ediyor ee biz ne kazancaz🤣🤣 uygunsa vermek istiyorsunuz öylece kalıyorsun
Boncukdefne52 anonim351 ay inşallah açtıp hesap yükledim ürünleri bakalım. İnstegram da satış yapmak için erişimin çok yüksek olması lazım keşfet, takipçi vs.derken zaman isteyen bi durum