Bebeğim 37 haftalık doğduğu için şeker düşüklüğü nedeniyle yenidoğan yoğun bakımda kaldı ve buradaki doktorumuz d vitamini için tetrazinc damla önerdi 3 ay kullandık fakat içerisindeki sakkaroz nedeniyle artık kullanmalı mıyım emin değilim doktorumuz içerisinde bir çok vitamin içerdiği için bu damlada ısrar etti ama önerebileceğiniz daha iyi bir damla var mı ? İçerisindeki sakkaroz şekerinin bir zararı olur mu ?