Merhaba herkese bugün sağlıklık ocağı aradı topuk kanı tsh yüksekliğinin 2. Testiydi yine yüksek geldi için doktora sevk verdi bu şekilde hipotirodi olup nasıl bir süreç oldu bebeğin sağlığını etkileyen bişey mi çok endişelendim zeka geriliği falan yazıyor internette korkuttu bizi