Duygu_5864 Ayrıca bizde tabiki her ay sağlık ocağı kontrolleri de yaptırıyoruz aşılarımızı oluyoruz özel aşılarda yaptırıyoruz hatta aklıma gelmişken şu özel aşılar hakkında bi post açalım