Kızlar geçen perşembe bitane kargo istedim elbise bugun gelmiş ama evde değilim köyde annemlerde kalacam birkaç gün hasta kadın ulaşım da yok bugun o kargo geldi geri giderse herhangi bir sorun olurmu ceza falan ilk defa öyle bişey yaşıyorum kendimi çok kötü hissettim