1334 6 aylıkken başladım aceleniz nedir peki?
Hele ki emziriyorsaniz emzirmek kadar güzel birsey yok 6. Aya kadar ne güzel aciktiginda emzirip geçiyordum şimdi kahvaltı öğle akşam aralarda ara öğün bide her ay yeni birsey öğreniyor diliyle ittirme yememe vs. Vs yani kolay mı geliyor bilmiyorum ama ilk 6 ay anne sütü diyorlar sutunuz yetmez ise mama verin. Doktorunuzla beraber ilerleyin çocukların genel anlamda sindirim sistemi 6.ayda gelişiyor mama iciriyorsaniz 5.5 gibi baslayabilirsiniz