ananasss Meselahakli hayırlı olsunn birinci bebeğinizi aldatmış gibi hissettiniz mi ben de Şuan öyle bir his var bizim de eğer Sağlıklı olursa tam 2 yaş olacak
Meselahakli ananasss evet halada öyle hissediyorum bu yüzden 2.yi pek kabullenemedim hala ne yalan söyleyeyim elim karnıma bile gitmedi hiç bu hamilelikte sanki 2.yi ilki kadar sevemeyecek gibi hissediyorum
ananasss Synmannesi evet ben tek çocuğum tek olmak zor ama şimdi de iki taneye nasıl bakacağım diye düşünüyorum
Synmannesi ananasss hiç korkma Rabbim bilir demek ki sen bunun üstesinden gelebilecek bir güce sahipsin ki ikinci çocuğu Rabbim nasip etti hiç korkma Allah verir sabrını daha çok var hele bir doğur da düşünürsün tadını çıkar