Bebeğimi doğdugundan beri yatağında yatryorum ama deprem oldu yer değiştirdik taşındık flan derken annemlerde flan farklı yataklarda yerde yattı ve o zaman beri yatagında yatıramıyorum. Yatagına kucagmda koyarken daha koymadan uyanıyor ve aglamaya başlıyor. Uykusu derinleşip koydugumda bir iki saat sonra uyanıp aglayp yatakdan çkmak istyor asla uyumuyor yatagnda ne yapsam. Yatagını değiştrdm flan yne aynı ne yapacagm nasıl olacak bilmyrm. 13 aylık bu arada