Selamben_ hiç uğraşamam ya. Doğduğundan beri makineye atıyorum. Haftada iki kere yıkıyorum giysilerini. Makinenin 40 derece 38 dakika ayarında yıkıyorum parça olarak çok olsa bile nevresim battiniye falan olmayinca miktarı az oluyor. Lekeli olunca beyaz sabunla elimde lekeyi yıkıyorum sonra atıyorum makineye. Renkli-beyaz ayrımı yapmıyorum. 500 gram granülü iki ay kullandım bu arada.