Arastirananne44 Cihan-mom evet teknoloji olarak en iyi hastane olduğu için sevkettier ama hasta olarak ne zaman gitsem azarlandığım bağırıldığom için korkuyordum 🥲
yamacmomss Arastirananne44 benim bebeğimde entübe edilmişti korkmayın entübeden sonra çok iyi oluyorlar hemşireler hepsi çok iyi bakar merak etmeyin