amines çok geçmiş olsun.benim de hamilelikle beraberinde çıktı haşimato o sırada ilaç kullanmaya başladım.
Doğum sonrası tüm değerler düzelmişti bende ilacı bırakmıştım bebeğim 4 aylıkken tekrar yükselmiş 48 e çıkmış zaten vücudumda inanılmaz bir şişlik adet düzensizliği ve kabızlık olmuştu çokça da asabiyet.
Doktor ilaç başlattı çünkü çok yüksekti değerim emzirirken mecbur kullandım yoksa sağlığımdan olacaktım. Bende nodül yok. Ama ömür boyu kullanmak zorundayım suan çok düştü değerim . Çocuğum 6 aylıkken emmeyi bıraktı çünkü ilaç tadını değiştirdi sütümün güzel emen bir bebekti ama sütüm de çok azalmıştı çok stres yaptım ben.
Suan 16 aylık kızım. İlaca hala devam 125mg kullanıyorum .kilo vermeye başladım . Doğal yolla geçmesi çok düşük bir olasılık. Ama karnabahar, brokoli, lahana,ıspanak gibi sebzeleri tüketmiyorum . Genelinde sebze ile besleniyorum . Çok da dereotu tüketiyorum ama değerimin normale dönmesini ilaca borçluyum.