Selam canim biz 3ay 12 gunluguz,seninle aynu durumlari yashadim.Hep arastirma yapiyordum en cabuk 2 saate verin diyor doktorlar mamayi.benmko 1 saat 1 saat bucukdan bir 60 istoyodu.Sonra baktimli bebek huysuzlanmasin diye ne zaman acikdi o zamaj verin goz ardi etmeyin diyorlardi.bende ne zaman acikdysa verdim,sonra 1 ay gecti ve bebegim 2,5 saat sonra istedi daha sonra 3 saat oldu,demem o ki ne zaman istediyse ver,mama bile olsa sorun yok demek ki cabuk sindryor ve ackiyor
Gamzenur1