Zlhaanne Malum hava geçişleri oğlum hasta olacak gibi tarhana geçen sene arkadaşımın annesi yapmıştı ekşimiş nasıl oldu bilmiyorum onu yemiyor oğlum güzel ev yapımı tarhana nereden temin edebilirim?
aybikreis Zlhaanne Her yörenin tarhanası başka oluyor. Bizimki turuncu olur ama kurutmayız mesela yaş tarhana. Ama yan köyümüzde kurutuyorlar. Kayınvalideminki beyaz konserve oluyor. Nerenin tarhanası aradıgınızı söylerseniz ordan biri yardımcı olabilir belki
Melis1706 Zlhaanne bazi tarhanalar yapisi geregi biz macır tarhanasi deriz onlar eksimsi oluyor manav tarhanasi daha tatli olur
gzmdasss Benim annem ve kayınvalidem yapıyor yakınsa vereyim sana diyecektim bebişine yedirirsin sakın yanlış anlama nerede oturuyorsun diye ondan sordum☺️
balkanlardangelensogukhava Nerde muhafaza etmiştiniz? Kısa sürede tüketmiyorsanız buzdolabında saklayın mutlaka o zaman hiçbir şey olmuyor.
Zlhaanne balkanlardangelensogukhava ya şöyle söyleyeyim deprem oldu evden çıkart o sıcaklarda ordan oraya falan derken dışarıda kaldı hep
aybikreis Synmannesi az önce baktım sayfasına ne kadar pahalı herşey. Bu hafta Balıkesir Erdek’ten 5 lt zeytinyağını 600 TL’ye aldım. Doğal kendi tarlalarından üretilmiş şekilde. Sayfada 1500e denk geliyor 5lt.3 4 5 binlik ürünler var bana aşırı pahalı geldi. Satılıyorsa gerçekten ayrıcalıklı bir güzelliği var demek ki
Aslanmom__ Seboştan geleneksel ürünler sayfası var Instagram dan incele hem çok lezzetli hem de tertemiz 😇
Deletedmom_879 Zlhaanne evet biz ankaradayız öyle oluyor. Benim annem veya görümcem yaparsa onlar veriyor ama yapmadı onlarda bu sene bende pazardan aldım Beypazarı tarhanasi güzel de
MelisaUras Arkadaşımın annesi yapıyor instagramda satıyorlar. Bende oğluma onlardan satın alıp yediriyorum çok seviyor. dogal.eristem kullanıcı adı
gzmdasss Tarhananın veya diğer kuru bakliyatların içerisine defne yaprağı koyarsan güvelenmesini engellemiş olursun, tarhanan nasıl bozuldu bilmiyorum ama ekstra bilgi olsun 😁😁
Zlhaanne gzmdasss bozuldu demedim boceklendi de demedi ekşi di dedim yani aldığımda ekşiydi galiba bilmiyorum ama bu aralar çok ekşi tadı