Merhabalar. Bebeğim 17 aylık birinci azı dişlerini cıkardı altta ve üstte var. Ama sol azının arka kısmı cıkmamış ağzını açıp baktığım zaman ön kısmı var ama arka kısmı beyaz acaba yavaş mı cıkıcak.diğerleri tam bu neden böyle anlamadım. Bilen varsa aydınlatabilir mi acaba