Bebeğin bıngıldağı bir buçuk yaşına kadar kapanması erken değil mi ya beyin gelişimi 3 yaşına kadar sürüyor diye biliyordum yanlış mı biliyorum Allah için bisey söyleyin içime bir kuşku düştü sağlık ocağında ki hemşirelere güvenmemek gerektiği söyleniyor da bilmiyorum ya