Kubra462 bizimki de 3-6 ay arası 300-400 arası gidip geliyor. Önceden 1 kilo aşağısında almazdı. Sadece anne sütü içerken. Doktor normal olduğunu 6. Ayda doğum kilosunun iki katına çıktığından sıkıntı yapmamamı söyledi ve 5.5 aylıkken ek gıdaya başlattı.