Kızlar evim bu sene geceleri 23 dereceye kadar düşmeye başladı. Ben de 1 tog uyku tulumu almıştım kışın en düşük 24 gördüm diye. Dün sabah uyku tulumu ve kısa kollu çıtçıtlı body ile sırtı buz gibiydi. Bugün çıtçıtlı body+uzun kollu ve altına taytla yatırdım tabi üstüne tulumu. Yine sırt buz gibiydi. Üşüyor mu terliyor mu anlamadım. Sizce? Geceleri soğuk oluyor ben kalktığımda falan üşüyorum ama bilemedim.