AzimeAnne ben gece uykusuna yatırmadan önce yoğurt yediriyorum daha sonra banyoya sokuyorum emzirmediğim için maması hazır oluyor uzun süre banyoda oynadıktan sonra çıkıp bebek yağıyla bir güzel masaj yapıyorum uzun uzun o da yorup rahatlatıyor bebeği daha sonra mamasını içirip yatırıyorum bayağı derin uyuyo