Sevgili tecrübeli annelerim, kızım 10 aylık. Her gün düzenli olarak sabahları uyandığında kakasını yapmış oluyor fakat son zamanlarda 1 en fazla 2 kere kakasını yapmasına rağmen ve ishal olsa da olmasa da kakası taşıyor sürekli. Halılarım, kıyafetleri süreklo batıyor. Bez olarak önlem kullanıyorum 6 numara. Bez mi sızdırıyor yoksa emeklediği için ve sürekli oturup sağa sola kendisini salladığı için mi taşıyor anlamıyorum ama her sabah kıyafet çarşaf değiştiriyorum biraz 3 4 gündür burnu akıyor bende calpol veriyorum yediği içtiği her şeye dikkat ediyorum ishaldir diye de patates püresi, muz falan yediriyorum ama nasıl geçicem bunun önüne? Her sabah çok can sıkıcı oluyor bu durum.. Doktora götürmedim çünkü şu an her yer hastalık dolu burada ki devlet hastaneleri küçük ve tıklım tıklım dolu.. Doğru dürüst ilgilenme de yok zaten. 1 2 defa yaptığı için kakasını dişten ya da üşütmeden dolayı biraz cıvık yaptığını düşünüyorum ama katı yapsa da dışarı taşıyor.