Zynppp_0999 hiç bişi olmaz korkmayın emzirin bol bol. Birde DOKTORUNUZA MUHAKKAK SORARAK eczanelerde nasatol damla var bebekler için ondan damlatabilirsiniz. Serum fizyolojik ile hemen hemen aynı virüslerin ilerlemesini engelliyor. Ben 2,5 aylıktan beri ne zaman biraz kırgınlık hissetsen hem kendimde hem onda hemen ona kullanmaya başlıyorum çok şükür sorunsuz atlattık. Ama endişelenmeyin 3 aya kadar kolay kolay hasta olmaz diyor doktorlar. Sütünüz onun için ilaç zaten 😌