Kızlar kızım 17 aylık demir değeri referans aracılığı altında ama doktor düşük değil dedi kızımın doktoru yoktu başka bir doktorun asistanı baktı bende pek emin olamadım kendi doktoruna tekrar götüreceğim ama dusuk yani değil mi? Çocuklarda olması gereken değer ile yetişkinlerinki farklı mı o yüzden mi düşük değil dedi acaba anlayamadım
