Bende 2 gün önce yaptırdım kızıma .Sağlık ocağına yaptırmak istediğimi söyledim 3 aylıkken ilk dozu yapacağını söyledi gün verdi bize . Aşıyı da eczaneden sipariş ettirin bazen ellerinde olmaz dedi .sizde sorabilirsiniz ellerinde yoksa sipariş etmelerini söyleyin .Aşıyı da aldığımız gibi sağlık ocağına gittik hemen yapıldı zaten .Aşıyı eczaneden aldıktan sonra fazla bekletmemelisiniz hemen yaptırmalısınız Alırken buzda isteyin önlem olsun diye poşetin içine koyun isterseniz .Ağızdan veriliyor damla gibi bir şurup kaşığı dolusu gibi düşünün miktarını .yan etkileri de hafif kusma ve ishal görülebilir dedi çok şükür bizde hiç biri olmadı