YavuzAli33 ilk sezeryanda bende hemen kilo vermiştim daha sonra spor yapıyordum 1 buçuk saat göbek kalmamıştı hiç. 2. Sezeryanimi oldum bunda göbeğim kaldı kilo vermem de çok yavaş gerçi daha 3 ay oldu regli de olmadım henuz. Dikişlerim de iyi aslında ama iç dikislere falan zarar gelir diye düşünüyorum o yüzden daha spor yapmadim ama günlük 7 bin atiyorum oğlumu okula getirip götürürken. 6. Ayda spora basliycam tekrar. Spor yapınca gidiyor o göbek çünkü. Birde cardio yapmanızı öneririm