Merhaba. Bebeğim 18 aylık. Su an ki evimize de yeni taşındık sayılır. 1 ay kadar oldu. 1 aydır kızımız farklı odada kalıyor. Yani normalde yanumızdaydı ama yeni evin imkanlarıyla birlikte odasını ayırdık. Ama kesinlikle alışmadı:( emzirip yanından ayrıldığım an ağlıyor gerçekten çok yıprandım. Aynı yöne doğru put gibi yatıp emzirmekten. Sabaha kadar böyle mememde kalıyor. Siz olsanız ne yapardınız? Montessori yatağında yatıyor. Yatak odasına geri alalım mı yoksa biraz daha sabredelim mi🥲🤦🏻♀️