mlk67 anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar normal diyorlar diye biliyorum ama mama alıyorsa kabız olmuş olabilir sadece kaka yapmıyorsa buna farklı şikayetler eşlik etmiyorsa normaldir ama cokcfazla ıkınıp yapamıyorsa kendini kızartiyorsa ikinirken ağlıyorsa huysuzsa kabız olmuş olabilir yeterli anne sütü aldığından emin misiniz günde kaç çisli bez değiştiriyorsunuz eğer birkaç gün daha yapmazsa doktora veya sağlık ocağına götürebilirsiniz belki probiyotik kullanımı önerir