Yaklaşık bir aydır geçmeyen kuru bir öksürüğüm var kullanmadığım öksürük ilacı kalmadı 4 buçuk aylık kızım var emziriyorum ona rağmen antibiyotik kullandım doktor onayıyla ama yine geçmedi inanın çok bunaldım ne yapmam gerekiyor bir fikri olan var mı 🥺