fblt470773 Kizlar doktor bugün idrar istedi naptiysam bir türlü idrar poşetine yapmıyor sürekli beze kaçırıyor . Napmaliyim nasıl yapabilirim .
tulay-473 fblt470773 bir kaç ay önce bizimde başımıza geldi idrarını torbaya yapacakta laboratuvara vericem diye sabahtan akşama kadar hastanede kaldık. kiz çocuklarında maalesef zor oluyor yedek torba aldıysanız gerdirerek değil de biraz esnek birakmayı deneyin sonunda mutlaka olacak 😏
beyzacmvrc fblt470773 bez bağlanınca kayıyor zor oluyor demişti doktor evde dene bezsiz demişti İnternetten bakın nasıl takildiguna
fblt470773 tulay-473 çok zor gerçekten 3 tane verdiler ve ikisi boşa gitti normal poşet bağlasam ona yapsa olurmu aceba diye düşündüm mikrop kapmasindan korktum sabah gene denicem olmazsa doktoruna soylerim
tulay-473 he bide şey yapabilirsiniz ben en son öyle yapmıştım torbayı taktıktan sonra bez baglamamistim idrarın geleceği yeri havalandırmıştım öyle kolayca yapabilmişti. bez bağlayınca torbayı bastırdığı için olmuyor. bez bağlamayın
fblt470773 beyzacmvrc baktım aslında ama olmadı sızdırıyor poşetten bir şekilde denicem yarın inşallah olur
tosbiksmoms fblt470773 ilk başta bende alamamıştım,hastane yakin olduğu icin eve geldik kızımın altını açıp dikkatlice torbayı taktım, ama bezi bağlamadım. Eşim birkaç damla su damlatti bacağına ve karnına birde baktım ki yaptı. O şekilde aldık.
aysenuriipek Güzelce dudakları açıp yapıştırın fazla poşeti gerdirmeden sonrasında da alt kısmın güzelce yapıştığına emin olun orada boşluk kalırsa zaten çişi akar. Kızınızı besledikten hemen sonra yapıştırın max yarım saat sonrasında yapacaktır çişini
fblt470773 Hepinize teşekkür ederim sonunda verebildim birazda olsa poşete yapmıştı onu verdim inşallah kabul ederler onu