kayra_mom teşekkür ederim canım.ben bugün götürdüm kızımı doktora göz 3.5 hipermetrop dedi birde sol gözde kayma var ama saniyelik çok büyük değil dedi doktor🥺 şimdilik gözlük demedi 3 ay sonra tekrar gelin dedi duruma göre gözlük vericem dedi.başka bir doktor daha buldum ona götürücem bide bakalım o ne diycek.ihmal etme canım hemen götür derim ben