Oğlum grip atlattı iyileştiğini düşünüyorm şurup vs kullandık. Gündüz hiçbirşeyi yok fakat yattıktan 2-3 saat sonra öksürük geliyor yarım saat gıcık şeklinde. Suda versem öksürüyor. Sonra bidaha yine bişey yok. Anlamıyorum hasta mı değil mi. Öksürdğkçe sabah yine alerji şurubunu ve aferine devam ediyorum. Sağlık ocağındaki doktoru aradım nedir gibilerde pek düzgün cevap veremedi ateş var mı gibi sorular sordu ama hiç bişey yok öksürük dışı. Nedir hu sizce