Grupyildizi olabilir.
Benim ilk olarak birden aşırı bir baş dönmesi ile başlamıştı o kadar hızlı dönüyordu ki tavanla yer bir oluyordu gardrop deniz gibi çalkanıyordu.
En büyük etkeni bu hastalığın stres.
Benim nişanlılık dönemimde başladı..
Acile gidip serum taktırıyorum geçiyordu 10 gün sonra hoop tekrar başa sarıyordu inanılmaz kusuyordum yürüyemiyordum gözlerim kapalı olsa bile dünyam dönüyordu kıpırdamıyordum hiç.
Sonra gerçekten vertigo üzerine prof. dr buldum manevra yaptı bana geçti 3 ayda 3 kere vertigo atağı geçirmiştim stresten eğer bir daha olursa beyin mr çekicem demişti.
2 aylık ilac vermişti 👌👌 geçiriyordu hastanelik olmadan.
Ama vertigo atağı geçince inanılmaz bir baş ağrısı yaşıyordum.
Vertigo atağı yaşamak istemiyorsanız stres, uykusuzluk, yorgunluk ve kafein olmayacak hayatınıda aşırı derecede. Hepimizin günlük yaşantısında olan seyler haricinde yani