Herkese merhaba, maalesef sütüm çok az günde sadece 20-30 ml çıkıyor. Yine de onu bebeğime içiriyorum aynı zamanda zorla da olsa emziriyorum ama genel olarak mama yiyor. 20 günlük. İki gündür 60 cc ile doymuyor ama 90 cc de fazla geliyor kusuyor. Sizin bebekleriniz nasıl besleniyor merak ettim açıkçası. Bir de kaç saat arayla yiyorlar? Aynı durumu yaşayan varsa yardımcı olursanız çok sevinirim. Kullandığımız mama aptamil bu arada.