Kızım beşikteydi top at tut oyunu oynadık ben yere beşiğin kenarına eğildim bir anda kendini oradan aşağı attı. Korkuluktan nasıl attı kendini hala anlamış değilim. Elimi altına tuttum ama gövdesine denk geldi kafası hafiften yere vurdu. Yerde de ince yer matları var ya onlardan vardı. Çok fazla ağlaması biraz emdi sonra kucağımdan indi halının üzerine uzanıp uyudu. Acaba tekrar uyandırsam mı. Sert bir çarpış olmadı sonrasında kalkıp yürüdü yürüyüşünde anormallik yoktu. Ne yapsam sizce