Kızlar çocuğumun odasını ayırdım üzgünüm şu an üzülüyorum yani sürekli merak ediyorum nasıl alışıcam ben 😩 uykum gelmiyo onu merak ettiğimden her sabah uyanıp benim onu onun beni görmelerini özleyeceğim sanırım yakında doğumum var odasını o yüzden ayırdım kardeşinin sesine rahatı uyku düzeni bozulmasın diye bu sefer de ben pişman oldum sanırım napıcam 😭🥺 lohusalığım şimdiden başladı sanırım 🫣