15 aylıkken işitme kaybı kulakta sıvı vardı ameliyat olduk kulaklarına tüp takıldı şuan 2 yaşında sanki yine duymuyo bizi. Düzeleceği günü dört gözle bekliyoruz. Bu durumu yaşayan anneler varmı ne zaman duymaya başladı bebişleriniz sesinize ne zaman tepki verdi?