Kızlar bir sorum olacaktı.Bu ay 2 kez ertesi gün hapı kullanmak zorunda kaldım.Daha önceden tek doz kullandığım zamanlarda normal regl tarihinde hasta oluyordum ama şimdi 8 gün geçmesine rağmen hala regl olmadım.Regl olacakmış gibi ağrım var fakat kanamam yok.Üç dört gün önce hamilelik testi de yaptım negatif çıktı ama hâlâ olmamak sinirimi bozdu.Ertesi gün hapı adet gecikmesi yapar mı veya onu kullanmama rağmen hamile olma ihtimali olabilir mi? Bilen biri yazarsa sevinirim.