Aynısını benim tavşan da yapmıştı iki göğsümde yara olmuştu. Bağırıp tepki vermedim. Her ısırdığında bıraktırdım böyle yaparsan canım yanar yara olur süt içemezsin falan dedim konuştum. Sonradan şeffaf yara bantları var göğsüme de ondan yapıştırdım. Görmediği için huylanmayıp emiyodu. Böylece ısırdığı yerler yara olmuyordu