Emelimsi 4 ay olmamıza 1 hafta kaldı.. bebeğim gecs uyurken çok hareket ediyor.. elini kolunu bacaklarını kaldırıp pat did yatağa koyuyor ve bunu arda arda ve cok sık yapıyor.. sürekli yana dönüyor 5 dk durup pat die sırt üstü pozisyon dönüyor spnra gene yana.. üzülğyorum çünkü bu uyku kalşteli olmuyor:(( Bu harekerlerin sebebi ne olabilir? Normal mi?
ErtugrulAnnesii Emelimsi evet normal yeni yeni hareketlendigi icin yeni seyler ögrendigi icin uykusunda bile yapmaya calısıyolar düzeliyo sonradan merak etmeyin
Mltmokty Emelimsi canım normalmi bilmiyorum ama ben kundak yapıyorum uyurken çünkü benimkide ellerini çok hareket ettiriyor yüzüne vuruyor ve uykusunu açıyır kundak yapınca daha uzun uyuyor deneyin isterseniz
Emelimsi ErtugrulAnnesii düzeliyor mu gerçekten:) şuan bile boyna dönüuor yana sonra sırt üstü geri geliyor, nasıl ıyku bu anlamadım :)) emeklemeye başladıklarında yandık ozaman:)