2,5 aylık dünyalar tatlısı oğlum var, aşırı gazlı bi bebek. Doktorumuz kolik dedi. 1 aydır neredeyse hiç uyumuyor saatlerce ağladığı oluyor sadece memede sakinleşiyor bazen bütün gece sabaha kadar mememde tutuyorum yeter ki ağlamasın diye dayanamıyorum 😞 kaç kere başka bi sıkıntısı var kesin bişey olmasa bu kadar ağlamaz dedim farklı doktora da götürdüm tüm tahlilleri yapıldı herşeyine bakıldı çok şükür bi sorun yok. Ultrasonda gazı çok var dedi doktor. Damlalar şuruplar sıcak su denemediğim şey kalmadı bebeğimin derdine çare bulamıyorum. Bu süreç ne zaman bitecek ne zaman geçecek bu gaz sorunu çok üzülüyorum 😞