Emzirirken Thyromazol 5 mg kullanan anneler var mi? Bebeklerde bi sıkıntı yaratıyor mu? Doktor birsey yapmaz dedi ama sonuçta hormon ilacı bi yerde süte geçiyor onu da etkileyebilir bu aşamada bana ilaç ictikten 1 saat sonra sütünü sağ sonra emzirmeye devam et dendi ama yeterli mi?