3 ay 27 günlük kızım bir kaç saat önce kucağıma aldığımda boynumun altındaki sert kemiğe kafasını vurdu çok sert degil birkaç dakika ağladı ukudan kalktığından mıdır bilmiyorum gözleri baygın baygın oldu biraz zaman geçince keyfi yerine geldi güldü konuştu ama biz panikledik hastaneye gittik acile.doktor burda kalın 3 saat gözlemleyelim ona gore tomografi çekelim dedi.Ortalik hasta kaynıyor enfeksiyon kapmasın diye beklemedik hastaneye yakınız diye eve geldik.Simdi uyudu gözlemliyorum başında.Basina böyle birşey gelen var mı çok korkuyoruz birşey olmuş mudur bebegime😢