delirmeceler Cly01 1 saat deniyor ama ben 15-20 dak fazla tutmam çünkü 40 derece sıcaklığın altına düşüyor bebekte gaz ve karın ağrısı yaratabiliyor soğuduğu için termosa koyuyorum istediklerinde hemen yapıyorum
Gamzeli2206 Cly01 malesef öyle , başucunuzda sıcak su bulundurabilirsiniz termosta ben öyle yapıyordum biberona toz mama dökülü halde duruyordu , uyanınca hemen pratik oluyor
Cly01 Gamzeli2206 ya yanlış mı anlaşıldı acaba toz mamadan bahsetmedim şu pınar sütler oluyor ondan inek sütü yani
Efy Dışarda durabilir bende başta mama sandım ama yorumu okuyunca anladım havalar soğudu nasılsa bi kaç saat durabilir bence