Yldrmonl benim 7 ay 22 gün ben katı gıdaya yaklaşık 20 gün oldu başlayalı brn başlamak istemedim çünkü aşırı aşırı yorgunum ve yapamadım işte ama çok pişmanım şimdiye bazı şeylere alışmıştı benim yüzümden olmadı yani bir de şöyle ben çok öğün vermiyorum karnı da doyöuyo vereiklrrimle zaten doktor 1 yaşa kadar ek goda ile doymasını bekleyemeyiz dedi içim rahat o yzfen saldırgan davranmıyorum saat de belli olmuyo açıkçası bir de basit şeyleri bile yemek isteöiyo meyve yemiyo asla asla… bebek muhallebisini de yemiyo çözemedim ben bu bebeğimi😀😀 hatta bizimki normal formül mamayı da yemiyo bayadır kavga dövüş az az yiyo keyfim hiç yok anlayacağınız nenim her şey darmadağınık saat belirsiz mama yemiyo vs vs vs bak gözlerim doldu ya