Kızım çok gazlı malesef 47 günlük doğduğundan beri hipp kullanıyorum mama olrak ama sürekli hep gazlı mama değişmeyi düşündüm bir ara aptamil prosyneo aldım ama mama çok acıydı kızım da beğenmedi içtiği gibi kustu . Bir daha mama değişmeyecem dedim ama bu gazdan artık durmuyor kzıım uyanık olduğu her dakika ağlıyor acı çekiyor. Bir arkadaş tavsiyesi ile golden goat aldım . Bugün içti kızım tadı da güzel böyle deneyipte fayda gören var mı